Heb je onze mail niet ontvangen?

Heb je onze cursusmail of nieuwsbrief niet ontvangen? Heel vervelend!

Het betekent vrijwel altijd dat hij niet in je gewone ‘inbox’ is binnengekomen. Hij staat dan in een spamfolder, prullenbak of de map ‘overige’ die outlook vaak gebruikt naast de map ‘prioriteit’.

Hoe vind je hem terug?

Het snelst is om even de zoekfunctie in je mail te gebruiken. Zoek bijvoorbeeld op ‘bridgearnhem’.

Oplossing voor een volgende mail

Om te voorkomen dat het de volgende keer weer gebeurt kun je één van de volgende dingen doen:

  • de afzender in opnemen in je contacten
  • de gevonden mail verplaatsen naar de inbox
  • de afzender als vertrouwd aanvinken

Dan komt onze mail voortaan wel goed aan.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *